Vertraging levertijd Amalia en Alexander stoelen door file Suezkanaal

28 april 2021

Lees hier het nieuws over de vertragingen door oponthoud Suezkanaal

Beste klant,

Als u in de periode van januari 2021 tot en met heden een pre-order heeft geplaatst, hebben wij een belangrijke mededeling voor u. 

Zoals u hoogstwaarschijnlijk gezien heeft op het nieuws, heeft het vrachtschip de Ever Given voor een enorme vertraging in het Suezkanaal gezorgd. Hierbij zijn wij een directbetrokkenen als onderneming.

Hierdoor is de bevoorrading van onze producten via Zuid-Afrika gegaan. Dit neemt circa een maand extra reistijd in beslag.

Hierbij willen wij u mededelen dat de verwachte levertijd van de Amalia stoel en Alexander stoel in de kleur cognac uitgesteld is naar begin juli.

Het spijt ons enorm maar Interijeur heeft hier echter geen invloed over. Wij hopen op uw begrip en dat u het geduld kunt opbrengen.

De voorraad voor alle pre-orders zijn persoonlijk in de backoffice gereserveerd onder uw naam. Zodra uw pre-order artikel op voorraad is, stuurt Interijeur per direct uw bestelling op via PostNL. 

De verwachtte levertijd per model vindt u hieronder: 

Levering midden mei/eind mei = 

Model Maxima: groen, turquoise en geel

Model Alexander: groen, roze en turquoise

Levering eind juni/begin juli =

Model Amalia: groen, turquoise en roze

Model Alexander: cognac

Model Ariane: groen, turquoise en roze 

U ontvangt in de periode van de verwachtte levertijd de track & tracé. 

Nogmaals onze excuses maar hier hebben wij echter geen invloed over. Wij hopen op uw begrip en dat u het geduld kunt opbrengen.

Heeft u vragen? Neemt gerust contact met ons op. 

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Interijeur & Troon Collectie

Lees hier het nieuws over de vertragingen door oponthoud Suezkanaal